Výhody MailChimpu
- Jeden z nepoužívanějších nástrojů pro emailing.
- Distribuovaná rozesílka = nízké riziko blacklistu (výhoda proti rozesílce z vlastního serveru nebo Outlooku).
- Možnost integrace s weby, eshopy (např. Magento), ERP/CRM prostřednictví API.
- Připravené šablony zaručí konstatní vzhled i volitelné obsahové prvky.
- Šablony jsou funkční v mobilních zařízeních – až 50% emailů je v současnosti čtena na mobilních zařízeních.
- Sazba obsahu v průvodci = žádné programování.
- Automatická publikace rozesílky na Facebook a Twitter stránky
- Interní statistiky a propojení s Google Analytics
- Emailing zdarma pro 2000 kontaktů v databázi a 12000 emailů/měs.
- Práva uživatelů, možnost spolupráce více osob na tvorbě emailu.
- Stále aktuální databáze = úspora kreditu – snadné přihlášení i odhlášení, možnost propojení.
- Štítkování kontaktů – podle štítků lze následně filtrovat a vytvářet segmenty.
- Rozesílka podle pokročilých filtrů.
- Načasování rozesílky.
- Automatické akce a odpovědi.
- Více připravených šablon – např. pro akce, novinky.
- Více databází v jednom účtů – vhodné pro více projektů.
- Testování kampaně před rozesláním, možnost simulace emailových klientů.
- Možnost využití nástrojů pro offline budování databáze – např. na prodejní akci,
Pro emailing je důležitý nejen vhodný nástroj, ale také způsob budování databáze kontaktů
- Výhody MailChimpu
- Bodování databáze kontaktů
- Seznamy a filtry
- Automatické odpovědi
- Propojení s CMS, CRM
- MailChimp a Magento
- Čestina pro MailChimp