Výhody MailChimpu

  • Jeden z nepoužívanějších nástrojů pro emailing.
  • Distribuovaná rozesílka = nízké riziko blacklistu (výhoda proti rozesílce z vlastního serveru nebo Outlooku).
  • Možnost integrace s weby, eshopy (např. Magento), ERP/CRM prostřednictví API.
  • Připravené šablony zaručí konstatní vzhled i volitelné obsahové prvky.
  • Šablony jsou funkční v mobilních zařízeních – až 50% emailů je v současnosti čtena na mobilních zařízeních.
  • Sazba obsahu v průvodci = žádné programování.
  • Automatická publikace rozesílky na Facebook a Twitter stránky
  • Interní statistiky a propojení s Google Analytics
  • Emailing zdarma pro 2000 kontaktů v databázi a 12000 emailů/měs.
  • Práva uživatelů, možnost spolupráce více osob na tvorbě emailu.
  • Stále aktuální databáze = úspora kreditu – snadné přihlášení i odhlášení, možnost propojení.
  • Štítkování kontaktů – podle štítků lze následně filtrovat a vytvářet segmenty.
  • Rozesílka podle pokročilých filtrů.
  • Načasování rozesílky.
  • Automatické akce a odpovědi.
  • Více připravených šablon – např. pro akce, novinky.
  • Více databází v jednom účtů – vhodné pro více projektů.
  • Testování kampaně před rozesláním, možnost simulace emailových klientů.
  • Možnost využití nástrojů pro offline budování databáze – např. na prodejní akci,

Pro emailing je důležitý nejen vhodný nástroj, ale také způsob budování databáze kontaktů 

 

  • Výhody MailChimpu
  • Bodování databáze kontaktů
  • Seznamy a filtry
  • Automatické odpovědi
  • Propojení s CMS, CRM
  • MailChimp a Magento
  • Čestina pro MailChimp