Kvalitní nástroj pro emailing pracuje na zákadě šablon a uživatele nenutí při vytváření emailu k programování. Naopak se snaží prácu ulehčit pomocí průvodce a sestavování emailu z předdefinovaných obsahových prvků, které si jednoduše naklikáte a doplníte např. o text a obrázek.

Design a šablona jsou navrženy jako responsivní. Email se tedy přizpůsobuje zařízení a uživatel tedy nemá problém si jeho obsah zobrazit na mobilu nebo tabletu.
Tím se zvyšuje konverzní poměr, protože podle posledních průzkumů je až 49% emailů zkontrolováno nejdříve na mobilním zařízení. Část těch nečitelých putuje rovnou do koše.
Správně navržená šablona Vám tedy přinese úsporu nákladů

Ukázky šablon:

[envira-gallery id=“591″]

Vybrané šablony online:

Příklady aktuálních šablon rozesílaných z MailChimpu si můžete prohlédnout na http://inspiration.mailchimp.com/

Máme-li připravenu databázi, vytvořenou šablonu je dalším krokem výběr správného segmentu příjemců – pokud databáze obsahu několik tisíc kontaktů je více než jasné, že všechny nebude zaslaná informace zajímat a nám jde vždy o nejvyšší účinnost. Na řadu tedy přichází filtry a segmentace kontaktů